ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

یکسالگیت مبارک گل کوچولوی من

1392/11/30 13:04
نویسنده : مامان مریم
899 بازدید
اشتراک گذاری

ریزه میزه

خاله ریزه

سنجدجونم

فندق مامان

دلیل شادبودنم

تولد یکسالگیت با 5روز تاخیر مبارکبغلبغلماچماچ

برات یه دنیا شادی و سلامتی آرزومندم

این چند روز هم تو اداره هم خونه به نوعی درگیر بودم و نتونستم زودتراز این بیام

ولی سعی میکنم به زودی یه پست طولانی همراه باعکس بذارمقلبماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 10:22
سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
مامان مهراد و مينا
8 اسفند 92 7:43
كيانا جون تولدت مبارك عزيزم عزيزم اميدوارم صدسال عمر پربركت و باعزت داشته باشي و در كنار خانوادت هميشه سرحال و شاد باشي
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله میترای عزیزم منم آرزوی سلامتی و شادابی واستون دارم
مامان نیایش
10 اسفند 92 11:06
عزیز دلم تولدت با تاخیر مبارک الهی همیشه سالم و شاد باشی گلم دیروز اتفاقا یه بار وبت رو باز کردم ولی نشد نظر بذارم کامنتت رو که دیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که واقعا دل به دل راه داره چه میکنی مریم جو ن با وروجک هات الهی که سلامت باشن و همیشه تولد هاشون رو جشن بگیرید کنار هم
مامان مریم
پاسخ
آره واقعا دل به دل راه داره منم همیشه وب نیایش جون میام و بعضی اوقات اینقدر محو خوندن نوشته هات میشم که یا یادم میره نظربذارم یا اینکه دیگه وقت امونم نمیده... خلاصه ممنون از نظر پرمهرت زهره ی عزیزم... ببوس نیایش دوست داشتنی منو
منا مامان الینا
11 اسفند 92 10:50
عزیز دلم ریزه میزه دوست داشتنی من تولد یکسالگیت رو با ـاخیر بهت تبریک میگم امیداورام سالیان سال شاد و سلامت و دلت همیییشششششه خندون باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون مناجون منم واستون آرزوی بهترین هارو دارم
فریبا
15 اسفند 92 20:25
منم مث تو همه چیم با تاخیره!!! با تاخیر تولدت مبارک کیانای نازنین
مامان مریم
پاسخ
نگران نباش به چیزای مهمتر فکر کن... ممنون فریباجون
مامان گیسو جون
16 اسفند 92 22:11
سلام عزیز دلم خوبی؟ تولد پرنسس کوچولوی نازمون مبارک الهی 120 ساله بشه بوسسسسسس
مامان مریم
پاسخ
سلاااااااااام عزیزم ممنون خوبیم مرسی از محبتت
مريم مامان پرنيا
26 اسفند 92 15:44