ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

عکس

1392/12/18 8:36
نویسنده : مامان مریم
1,534 بازدید
اشتراک گذاری

 

تو ماشین داشتیم میرفتیم مشهد:

مشهد؛ خونه ی خاله مینا:

کیانا در عروسی:

ملینا در عروسی:(یکی ازمحاسن بچه ی دوم اینه که ملینا اصلا تو اون چندساعت سراغ منم نگرفت ولی خب در عوض کیانا جون حسابی از خجالتمون دراومد و اونجا هیچکس رو غیر از من نمشناخت)

یه جشن تولد هم واسه دخترای گلم گرفتیم؛

 

و اما تاریخ برای ما دوباره تکرار میشود:

فدای دخترای کتابخونم بشم:

دخترم دیگه عروسی شده؛ ظرف میشوره... جارو میکنه... غذامیپزه... ولی از همش نشده عکس بگیرم فقط این سند تصویری رو دارم:

دختر نمازخونم:

و اما خواهرای مهربون:

نهایت پاکیزگی!!!

اینم یه مسابقه ی ماست خوری:

و خوشحالی بعد از ماست بازی:

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان مهراد و مينا
18 اسفند 92 9:14
وااااااااااااااي چه همه عكس خوشدلللللللللللللللللل ببين اين دوتا رو چه حالييييييييييييي مي كنن......ماست خوردنتون و عشق است لباساتونم خيلي خوشگلننننننننننن خصوصا اون آبيه كه تن مليناست ....... البته سليقه ي عموشونه ديگه همشون ولي خداييش مياد به ملينا جونم تولدتم مباركككككككككككككككك خيلي زياد كيانا جونم ..فسقلي با اون سالاد اولويه خوردنت اون جوجه ي منم كه وسطه فداش بشم بين اون همه دختر يه پسر شيطون كم داشتين كه مهراد من كاملش كرد.......... پسركم اگه بزرگتر بود مي فهميد وسط چه نعمتيه.... ديگه به اسباب بازيها كاري نداشت فداش بشم
مامان مریم
پاسخ
سلام میتراجون آره دیگه باباشون نبود گذاشتم یه دل سیرماست بازی کنن... ممنون آره لباس ملیناخیلی قشنگه دست عموشون درد نکنه خانومه ماشالا دخترت؛ آقا مهراد هم ماشالا مرد شده باهمون سن کمش خوب میفهمه که این دخترا نعمتن به قول تو؛ وگرنه یکسره به ملینای ما بسته نبود
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 اسفند 92 15:15
ای جونم. عزیزای خاله چه بزرگ شدید.
مامان مهراد و مينا
19 اسفند 92 8:31
تازه ديشب رفتيم خونه باباحاجي هنوز نرسيده ميگه ملينا كجاست؟
مامان مریم
پاسخ
ای وای
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 اسفند 92 8:53
ای وای خدا این وروجکا رو ببین چه بزرگ شدن
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم
مامان یکتا
21 اسفند 92 10:12
وایییییییییی چه همه عکس خوشگل موشگل.....واقعا همشون قشنگ بودن ولی من عاشق اونی شدم که به هم تکیه زدن و کتاب میخونن. انشالله همیشه به جشن و شادی..... ببوس این دوتا وروجک دوست داشتنی رو.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم آره منم خیلی دوسش دارم بیشتر واسه اینکه یهویی این صحنه اتفاق افتاد و دوتاییشون دراین حالت قرارگرفتن و منم سریع دوربین آوردم مرسی عزیزم واسه شماهم انشالله...
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 0:47
عزیزممممممممم جانممممممممممممممم هزار ماشاا... چشم بد ازشون دور باشه دوستم خدا قوتتتتتتتتتتتتتت یعنی می دونم الان چقدر خسته ای خدا این دو تا فرشته رو برات حفظ کنه ببوسشون
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزییزم به شماهم خداقوت میگم؛ کارات تموم شده؟!
منا مامان الینا
24 اسفند 92 11:50
ای جاااااانم ای جاااااااااااااااااااانـــــــــــــــــــــم این دخملا رو من چقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر دوستشون دارم مریم جونم از طرف من محححکمممم ببوسشون عکسهای خواهرانه شون رو خیلی دوست داشتم عزیزمممم ببین حالا بزرگتر که میشن چقدر با هم جور میشن و هوای هم رو هم بیشتر از قبل دارن چه حس خوبی دیدن مهربونی دو خواهر به هم نه مریم جون؟ پیشا پیش سال نو رو بهت تبریک میگم و بهترین ها رو در سال جدید واست آرزو میکنم
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم موناجون ماهم دوستتون داریم خاله جون و الینای نازنینم آره عزیزم اگه همیشه باهم خوب باشن که عالیه ولی بعضی اوقات محبت ملینا بیش ازحد میشه و خودشو محکم روی خواهرش میندازه ممنونم دوست خوبم.... منم سال خوبی واست آرزودارم
مامان گیسو جون
24 اسفند 92 18:09
مامان مریم
پاسخ
قربونت
مريم مامان پرنيا
26 اسفند 92 15:41
سلاااااااااااااااااااااااام .......الهيييييييييييييييييييي...چه با نمك شده كيانا ..................خاله فداش بشه.........مريم جون ماشالله دخترا ت بزرگ شدن هاااااااااا كيانا جون كه ديگه خوردني شده.........اون فنچ ديگه هم مينا جونه ....حسابي جمع شون جمع....تولد شونم مبارك...الهي هميشه سالم باشن و خدا حفظ شون كنه.....لحظه شماري مي كنم از نزديك واسه ي ديدنشون........چه ماستي هم مي خورن دو تايي همه ي لذتش به همون ريخت و پاششون ولي من كه هيچ وقت حوصله شو نداشتم پرنيا رو بزارم از اين كارا بكنه ....طفلكي
مامان گیسو جون
27 اسفند 92 14:01
امیدوارم امشب خوش بگذره بوسسسسسسسسسسس
مامان گیسو جون
2 فروردین 93 4:12
سلام گلم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
فریبا
9 فروردین 93 17:23
عزیزم... چقدر دوست داشتنی شدن این دو تا وروجک ماشالا کیانا جون هم دیگه داره از آب و گل در میاد ماشالا به ملینای خاله که انقدر هوای خواهریشو داره
فریبا
9 فروردین 93 17:24
ایشالا که سال خوبی داشته باشین عزیزای دل
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 فروردین 93 10:26
سال نوتون مبارک. با ارزوی سالی پر از موفقیت و سلامتی
مامان نیایش
11 اردیبهشت 93 19:02
واقعا هر بار که عکس این کوچولو رو میبینم یادم میاد که ناراحت بودی از زود اومدنش اما با خودم میگم بهتذین هدیه خدا بود بهت توی بهترین موقعیت به خدا کاش منم وقتی نیایش یکی دو ساله بود بچه دار میشدم اشتباه کردم
مامان مریم
پاسخ
نه زهره جون؛ واقعا دارم کم میارم.... نمیتونم خوب به هردوشون برسم... باهم لجبازی میکنن.ملینا حسودی میکنه و .... خیلی چیزارو نمیشه بگم ولی باورکن سخته؛ ممنون که یه جاهایی تو فکرت هستم؛تو دعاهای قشنگت منو ازیاد نبری