ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

3.5 سالگیت مبارک ملیناجونم

1393/11/5 9:40
نویسنده : مامان مریم
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

چهل و دوماهگی یا به عبارتی سه ونیم سالگیت مبارک گل قشنگم؛ دوستت دارم دخترم

امروز 5 بهمن واسه من یه جورایی مهمه؛ یعنی تاریخش بدجور تو ذهنم مونده

5بهمن سال90 که ملینا 6 ماهه میشد من باید میرفتم سرکار .... چقدر اونوقت یادمه که استرس داشتم که تورو کجا بذارم و هر روزش واسم اندازه یک ماه میگذشت

الان در سه و نیم سالگیت احساس میکنم خیلی درک و فهمت بالاتر رفته و من تو بیشتر مسائل راحتترم باهات.

کارهاتو به درستی انجام میدی و واسه بیرون رفتن حتما باید لباس خوشگل داشته باشی و موهاتم اصرار میکنی که شونه بزنم و ببندم.... یه وقتایی که من حوصله ندارم یا مثلا خونه مادرجون میخوایم بریم میگم مهم نیست میگی نه موهامو خوشگل کن...

موهات هم بلند شده و راضی نمیشی که کوتاه کنیم و چقدر دوست داری موهات صاف و بلند باشه ولی متاسفانه موهات چون خیلی فره هرچی هم بلند بشه مشخص نمیشه... این موهای فرفری تو از خاله هات و مامان خودم به ارث بردی، موهای من اینجور فرفری نیستغمگین

یه روز به من گفتی مامان بیا کله ی خودتو بکن کله ی منم بکن.... تعجب

گفتم خب بعد چیکار کنم کله هاروخندونک

میگی بیا کله ی خودتو بذار رو بدن من کله ی من مال توقه قهه

و همینطور لباس پوشیدنات هم با قبل خیلی فرق کرده، مثل اینکه اینجا نوشتنم باعث شد خودبه خود تغییراتی در ملینا ایجاد بشه؛ کسی که امکان نداشت به جایی که برسیم لباس راحتی نپوشه حالا همش تو خونه هم میخواد با ساپورت و سارافون باشه

اینم از این.....بای بای

پسندها (2)

نظرات (3)

ميترا
5 بهمن 93 10:16
ماشالله هزار ماشالله مليناي خوشگلم قشنگ معلومه كه بسيار فهميده شده هرچند دخترا از بچگي كلي با پسرها توفير دارن و عاقلن مريم جون ببين شايد از اين راههاي كه براي صاف كردن موهاي بزرگاست و موندگاره براي بچه ها هم باشه هرچند به نظر من اين موها هم زيباست و ملينا جون ماشالله خودش اينقدر خوشگله كه هيچي از يباييش كم نميكنه سه سال و نيمگيت هم مبارك ملينا جون ببوس دسته گلهات رو عزيزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون میتراجون نظر لطفته؛ چشمات قشنگ میبینه عزیزم راه که هست ولی همشون ضررداره ، یه مدت خودش یاد گرفته بااتوی مو صاف میکرد ولی از دستش قایم کردم که ازالان نخواد به این شیوه ها متوسل بشه شما هم ببوس دختروپسر نازتو
پریسا
5 بهمن 93 10:53
سلام خدا نی نی تونو حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان مریم
پاسخ
ممنون باشه عزیزم
مامانی
23 بهمن 93 9:37
سلام مریم جون ممنونم خانومی پیش ما میای به یادتون هستم همیشه عزیز دل قربون ملینای نازم که سه و نیم ساله شده قربون خواهری نازش خدابرات حفظشون کنه دوستتون داریم