ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

چهارماهگی

1390/9/7 14:57
نویسنده : مامان مریم
590 بازدید
اشتراک گذاری

بازم باید با تاخیر دوروزه بگم: تولد 4 ماهگیت مبارک دختر نازنینم

خدا رو چهار میلیون میلیون میلیون..... بار شکر میکنم که دختری به نازنینی تو بهمون داده.

دیروز باهم رفتیم واسه چکاب چهار ماهگی و زدن واکسنت.

دختر گلم اصلن واسه قد و وزن گرفتن اذیت نکرد تازه خیلی هم بقیه ازش تعریف کردن که ماشالا چقدر دختر خوب و خنده رویی دارین.

بچه های دیگه تا میذاشتنشون روی وزنه شروع میکردن به گریه ولی دختر ناز من، منتظر بود خانوم پرستار نگاش کنه که باهاش بخنده.

خانومه هم خوشش اومده بود هی باهات حرف میزد توهم میخندیدی. ولی غافل از اینکه چند دقیقه بعد چه بلایی میخواد سرت بیاره.

روی تخت گذاشتمت که واکسنتو بزنن بازم شیطونی میکردی تا اینکه واکسن زده شد......... آخ دلم کباب شد.

تا شب تب داشتی و گریه میکردی وهر4 ساعت بهت قطره استامینوفن میدادم. دیگه اون دختر خوش اخلاق و خنده رو نبودی.

بین شب هم یکم گریه کردی ولی صبح دیگه خوب شده بودی و اثری از تب نبود.

شدی همون دختر ملوس و دوست داشتنی خودم...

دوستت دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

میترا
8 آذر 90 9:17
چهارماهگی ملینای عزیزم مبارک

دختر و خصوصا ع. ر. و.س خوبه که خوش اخلاق باشه
به سلامتی واکسنت رو هم زدی خالههههههههههه

مریم جون چشم بهم بزاری این دو ماه هم گذشته و باید جمع کنی و بری سر کار پس تک تک لحظاتش رو با همه وجودت حس کن و لذت ببر


مرسی عزیزم
آره من که اینقدر درگیر این مسئله ام که انگار دو روز دیگه بیششتر نمونده و باید از دخترم جدا بشم.
مامی مائده
8 آذر 90 12:53
خاطره
12 آذر 90 22:06
سلام عزیزم
4 ماهگی دختر خوشگلت مبارک
افرین به ملینا
ممنون که به وبم میای و منو می خونی
چه زود گذشت ملینای خوشگلم واسه خودش خانمی شده
عزیزم راحت باش درکت می کنم با بچه کوچیک اومدن به اینجا سخته و نمیشه به همه وبلاگها سر زد و نظر گذاشت
توی این روزاها ما رو هم دعا کن
یه حاجت دارم با دعاهای شما انشالله مستجاب بشه

سلام عزیزم
مرسی. چشم حتمن دعا میکنم
ان شاالله به هرچی میخوای برسی

مامان نیایش
14 آذر 90 19:11
ان شا الله سالم باشی دختر ناز 4 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جون.
میبوسمت، همینطور دختر عزیزتو
مامان تربچه
16 آذر 90 22:07
سلااااااااام وااااااااای جییییییییییییگر این ملینا خانم عزیزم رمز همون قبلی هست با این حال برات خصوصی گذاشتم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 آذر 90 13:42
عزیزم 4 ماهگیت مبارک
lili
25 آذر 90 18:08
نازی,ملینایه عزیزم.
امیدوارم سالم و سلامت باشه گل نازم.
خیلی دوسش دارم.
بوس بوس واسه مامان و دختر نازنینش


ملینا هم دوست داره عزیزم
بوس