ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

روز آخر سال 90

1390/12/29 22:10
نویسنده : مامان مریم
652 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم سلام

این آخرین پست سال 90 وبلاگت هست و فقط سریع اومدم که اینجا بنویسم آرزوی خودم رو که از خدا میخوام بهم کمک کنه که بتونم به نحو احسنت از پس نگهداری تو بربیام و مادر خوبی واست باشم.... دیگه اینکه هیچ وقت دلت گرفتار غم و غصه و کدورت نشه ..... تو دختر خوب منی خیلی صبور و خوش اخلاقی امیدوارم همیشه همینطور باشی و من افتخار کنم به داشتن همچین فرزندی

این چند روز آخر سال خیلی اذیت شدی چون کار من و بابایی سنگین شده بود و تا عصر باید محل کارمون میبودیم و توهم که واسه اولین بار سخت سرماخوردی طوری که نمیتونستی شیربخوری و خوب بخوابی.... الهی فدات بشم. تو کسی بودی که اصلا ول کن می می نمیشدی ولی این چندروز من باید به زور بهت شیر میدادم.... خیلی لاغر شدی

انشالا که با پایان گرفتن سال 90 مریضی تو هم به پایان برسه و سال جدید رو با انرژی و سلامتی کامل شروع کنی و سال بعد هم واست پر باشه از خوشی و سعادت و من هم همیشه شاهد خنده ها و رشدکردن های تو باشم.

آرزوی من فقط خوشبختی توست حتی به قیمت پایمال شدن خوشی هایم

                                           سال جدید بر همگی مبارک

بعدا نوشت:

فردا تولد بابایی هم هست و من که طبق معمول فراموش کرده بودم تا اینکه خودش به یادم آورد ولی با این همه کار که سرم ریخته فقط میتونم لحظه ی سال تحویل بهش تبریک بگم تولدش رو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یکتا
29 اسفند 90 10:58
ملینا گلی سال جدیدت مبارک.این اولین بهاری هست که شماهم تو جمع عید دیدنی هامون هستی.همیشه سالم باشی و تندرست دختر خوشگل ما.

ممنون خاله جونم
سال نوشماهم مبارک، انشالا که همه ی بچه ها سالم باشن کنار خانواده هاشون

خاطره
2 فروردین 91 1:12
عیدتون مبارک سال پر خیر و پر برکت و یه دنیا شادی براتون آرزو می کنم
انشالله زودی خوب بشی فرشته نازم



ممنون عیدشماهم مبارک
ميترا
2 فروردین 91 9:17
الهي بگردم .......ملينا جونم ايشالله زود خوب بشي خاله مظلوميت بچه ها جيگر آدم رو كباب مي كنه....

خداكنه همه ي آرزوهات در حق مليناي خوشگلم برآورده بشه و دختر خوبت در آغوش گرم خانوادش بزرگ بشه و آينده ي درخشاني پيش روش باشه

تولد همسرت هم مبارك ..ايشالله صد و بيست ساله باشه

عيدتون هم مبارك..........سال خوبي داشته باشيد و هميشه به شادي باشيد

ممنون میتراجون، هنوز باگذشت یه هفته هیچ بهبودی پیدانکرده
بازم ممنون به خاطر این همه لطفی که بهمون داری.
منم سال خوشی واستون آرزو میکنم
مامی مائده
7 فروردین 91 0:14
عیدتون مبارککککک
مامان ترمه
12 فروردین 91 1:21
عزیز دلم مریم جون
از پیام پر مهرت ممنونم
سال نو شما هم مبارک باشه
ملینای عزیزم خوشگل و نازنینم
همیشه این لحظه های به یاد ماندنی را در کنار عزیزانت سالهای سال تجربه کنی در نهایت عشق و سلامت


ممنون خاله هاله ی عزیزم