ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

2ونیم سالگیت مبارک

1392/11/5 8:06
نویسنده : مامان مریم
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

فقط و فقط اومدم که به بهونه ی تاریخ 5/11 دو و نیم سالگیت رو اینجا ثبت کنم وبرم

جدیدا خیلی انرژی ت زیاد شده و ظهرها مخصوصا به هیچ عنوان راضی نمیشی بیای بخوابی مگر اینکه خاله زهرا که هست بخوابوندت، نمیدونم چجوریه که اون هرساعتی میتونه بخوابونه تورو اما با ما لج میکنی و میگی میخوام بازی کنم....

توخونه اصلا وقت نمیکنم بیام و کامپیوتر روشن کنم ماشالا دوتا فسقلی میان دوروبرم که نمیتونم هیچ کاری انجام بدم.

از کیانا خیلی وقته نگفتم که حسابی شیطون شده و داره تمرین راه رفتن میکنه.

دختر فوفول(فضول)من تو ده ماهگیش یاد گرفت که چجوری از تخت بیاد بالا و تونست روی پاهای ظریف و کوچولوش بایسته... تو یازده ماهگی تکمیلش کرد و پایین اومدن ازتخت و چندقدمی راه رفتن رو هم تجربه کرد

خیلی بهم وابسته شده، جایی که ناآشنا باشه تا آخر ممکنه از بغلم تکون نخوره و اگه کسی بهش نگاه کنه خودشو میچسبونه به من و گاهی هم با بغض میزنه زیر گریه

همونجور ریزه میزه ست و به قول دکترش تامیخواد یکم جون بگیره مریض میشه.

دوهفته دوتایی تون سخت سرماخوردید که همراه با سرفه های شدید بود که البته به همگیمون سرایت کرد؛ جدیدا موندم با این ویروس سرماخوردگی چیکارکنم قبلا میگفتن حتما باید بری دکتر و آنتی بیوتیک بخوری تاخوب بشی اما الان دکترا میگن تاوقتی تب نکردی و خیلی حاد نشده نیازی به دارو نیست و بدن خودش باید مقاومت کنه...

23 بهمن جشن عروسی دایی مصطفی با خاله طیبه(به قول ملینا خاله طبیبه) هست... جشنشون مشهده واسه همین غصه دارم که اونوقت هوا خوب باشه و شماها هم مریض نباشین که بدون دردسر بریم و بیایم

ملینا خیلی شوق و دوق جشن تولد داره تو برنامه های تلویزیون یا سی دی هاش که میبینه یادگرفته هرچی دم دستش میاد میذاره سرش و میگه: تمددت ممالت....

شاید آخربهمن واسه دوتایی تون یه تولد بگیریم.

پسندها (1)

نظرات (15)

shayanjooni
5 بهمن 92 8:19
تولدت مبارک .
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 1:49
سلام عزیز دلم خدا قوت می دونم نگهداری از دو تا بچه بی نهایت ازت انرژی می گیره امیدوارم خدا توان مضاعف بهت بده ای جونم الهی قدمهاش استوار باشه کیانا کوچولوی ناز عروسی هم پیشاپیش مبارک الهی همیشه شادی برید ببوس عروسک های قشنگت رو
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم فدای توبشم من،خدا به همه ی مامانا توان بده هرچه بهتر و بیشتر ازبچه هاشون مراقبت کنن
مامان گیسو جون
6 بهمن 92 1:50
ملینای قشنگم دو سال و نیمگیت مبارک گلم امیدوارم 120 ساله بشی بوسسسسسسسسس
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جون
مادر(رادین و راستین)
6 بهمن 92 1:50
بامزه بود منتظر تمددت ممالت می مونیم........ ممنون بابت رمز
مامان مریم
پاسخ
انشالله
مامان نیایش و نازنین
6 بهمن 92 9:48
سلام اتفاقی از طریق وب گیسو جون باهاتون آشنا شدم خدا دوتا دختر خوشگلت رو بهت ببخشه . منم یه دختر درست همسن ملینا جون دارم اگه دوست داشتید به ماهم سربزنید خوشحال می شم . شما رو لینک کردم.
مامان مهراد و مينا
6 بهمن 92 11:46
تمددت ممالت كيانا جون البته پيشاپيش ايشالله هزارساله بشي خاله والا ما هم ميون اين خيل ويروس و سرماي زمستون دلمون تنگ شده واسه يه تولدددددددد كه خوش بگذره البته اگه بشه كه خوش بگذره و بعضي ها نباشن (چه پررو) ملينا ي دوست داشتني هم كه حالا با حرف زدنش بيشتر خودش رو تو قلبها جا مي كنه . از طرف من هر دوتا رو ببوس
مامان مریم
پاسخ
ممنون میتراجون ببینم چی میشه و اوضاع مساعدباشه یه تولد مخصوص میگیریم [ماچ
مامان مهراد و مينا
6 بهمن 92 11:47
راستي براي عروسي هم خودت رو بيخيال بگير و اصلا بهش فكر نكن به اينكه يه وقت مريض باشن يا نباشن مي دوني چون به هر چي فكر كني انگار همون ميشه بيخيال زمستون تموم شد و ايشالله ديگه سرماخوردگي هم باهاش رفت
مامان مریم
پاسخ
آره منم همین نظرو دارم هرچی بگم همون میشه بیخیال شدم اگه هواسردباشه و مریض باشن بالاخره اینجاواونجا فرقی نداره زیاد
مامان نیایش
6 بهمن 92 20:09
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود امید وارم خوب باشید دخمل های گل و نازت رو ببوس سالم باشن الهی
مامان مریم
پاسخ
سلام زهره جون ماخوبیم شما کجائید کم پیدا! دیگه مطلب جدیدهم نمیذاری! منم میبوسمتون
فریبا
8 بهمن 92 1:20
ای جان عزیزم چه زود یازده ماهش شد... دو سال و نیمه شدن ملینا جونم هم مبارک
مامان مریم
پاسخ
سلام فریباجون آره عزیزم چشم روهم بذاری بزرگ شدن.... ممنونم
مامان یکتا
11 بهمن 92 17:09
سلام عزیزم حق داری وقت نکنی. ما با یکیش سالی یه بار میتونیم سری به وبلاگ بزنیم! انشالله که هوا خوب باشه و برای بچه ها مشکلی پیش نیاد.
مامان مریم
پاسخ
سلام بتول جان ممنون انشالله که به خوبی و خوشی برگزاربشه
سولماز
11 بهمن 92 21:49
امیدوارم هر چه زودتر سلامت باشید وروزهای اتی هم بر وفق مراد من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مریم مامان پرنیا
19 بهمن 92 2:31
سلام به ملینا جون خاله.....تولد 5/2 سالگیت مبالک باشه عزیز دلم....ایشالله همیشه سالم باشی...این یه عالمه بوس و بغل کیانا جون خاله هم از همون زمانی که baby بود حسابی فوفول بودش فداش بشم من...خیلی دوست داشتنی هستش.... عروسی داداش جونتم پیشاپیش بهت تبریک میگم امیدوارم در سلامتی کامل برین و حسابی بهتون خوش بگذره زیاد نگران نباش مریم جون.
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله مریم؛ ممنونم از این همه محبت آره الان هزاربرابر فوفول تره.... خوبه که دخترن بچه های من مرسی عزیزم انشالا همینطور باشه
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:36
سلام گلم خوبین؟ فرشته های نازت خوبن؟
مامان گیسو جون
28 بهمن 92 23:28
نمی دونم با چه زبونی از اینهمه محبتت تشکر کنم عزیز دلم خدا دخترهای نازت رو برات حفظ کنه بوسسسسسسس