ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

دوسالگیت مبارک خانومم

1392/5/5 12:26
نویسنده : مامان مریم
514 بازدید
اشتراک گذاری
ملینای عزیزم امروز دوساله شدی باورم نمیشه که دوسال از اومدنت به زندگیمون میگذره و من این دوسال با هربار خندیدنت خندیدم و باهر گریه ی تو دلم سرشاراز غصه شد... و خدارو همیشه به خاطر دختر گلی مثل تو شکر میکنم ملینا در دوسالگیش: اوج استقلال؛ خودش میخواد غذابخوره، خودش لباساشو بپوشه، خودش کفشاشو بپوشه، ازپله ها کسی دستشو نگیره، تو حموم خودش خودشو بشوره و..... بیشتر کلمات رو میگه اما هنوز به صورت جمله در نیومده خیلی دوست داره تو خونه کار بهش بگیم اینقدر بامزه میگه: باشه و خیلی تمیز و مرتب انجامش میده وقتی چیزی بهت میدیم حتما تشکر میکنی و میگی: میسی اسمش رو هم بلده و میگه: ملی تیکه کلام جدیدش: نه بابا.... مامان:منو دوست داری ملی: نه بابا!!! عاشق بیرون رفتن اون هم با اتوبوس هست.... میگه: بییم...دَدَلا... اپوتوس مامانی هم اول شهریور باید بره سرکار.... البته خیلی زوره حالا که مرخصی 9 ماهه شده ولی چون بیمه ی من تامین اجتماعیه میگه قانون الزامی نکرده و ما هم اجرانمیکنیم کیانای عسلم هم که جدیدا فوق العاده بد قلقی میکنه و همیشه میخواد کسی کنارش باشه یاهم بغلش کنیم که آروم بگیره، من موندم وقتی برم سرکار پرستارتون چطوری از پس شمادوتا بربیاد،خدا خودش به دادش برسه من که یه پنج شنبه باشماها تنهام ظهر که میشه از کت و کول میفتم. امشب بعد افطار یه جشن کوچیک چهار نفره به مناسبت تولد ملیناجونم میگیریم البته نمیشه گفت جشن چون شب قدره و درست نیست ولی قول میدم وقتی هردوتون بزرگتر شدین یه تولد درست و حسابی واسه دختر نازنینم بگیرم. کیانا هم واسه خودش قل میخوره و دیگه نمیشه چشم ازش برداشت، بعضی اوقات وقتی میبینم کیانا گریه میکنه و ملینا اینقدر باحوصله بالاسرش واسش حرکات نمایشی انجام میده که ساکتش کنه بدون اینکه من بهش بگم این کارو خیلی خوب انجام میده وقتی هم میبینه فایده نداره و کیانا همونطور گریه میکنه منو صدا میزنه و میگه مامان... نی نی.... میگم الان میام میره و پیش کیانا واسش دست میزنه و میگه: آناش مامانی... آناش...(یعنی الان مامان میاد گریه نکن) میام و اول ملینارو تو بغلم محکم فشارش میدم و غرق بوسه میکنم بعد کیانارو برمیدارم هرروز صبح میاد و پیش کیانا به روش خودش باهاش سلام و خوش و بش میکنه کیانا هم خیلی خواهرجونشو دوست داره باهم کلی ذوق میکنن. و اما از پوشک گرفتن ملینا که مارو تو هچل بزرگی انداخته دقیقا ازموقع مطلب قبلی دیگه ج.ی.شش رو نمیگه یعنی میگه وقتی خودشو خیس کرد میگه، ماهم باید به زور ببریمش و اونجا اونقدر قربون صدقه ش بریم و وعده وعید بدیم که بشینه و کارش رو انجام بده، بعد هم هردومون خیس و آب کشیده و بااعصاب داغون بیایم بیرون
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تربچه
5 مرداد 92 12:37
سلام عزیزززززززززم
تولد ماینای خوشککککککککلم مباررررررررررررررررررک
ایشالا ملینا و کیانا 120 سال زیر سایه ی پدر و مادر زنده باشن



سلام به روی ماهت مرسی عزیزم
میترا
5 مرداد 92 12:41
ملینا خوشگله تولدت مبارک عزیزم.........ایشالله که سالهای سال خوشبخت خوشبخت کنار پدر و مادر مهربونت زندگی کنی.

آفرین به تو دختر خوب و مهربون که آبجی رو آروم می کنی.........فدات بشم که حسابی خانوم شدی

بعد از ماه رمضان یه روز باید بشینم حسابی باهات حرف بزنم .....برام شیسرین زبونی کنی لذت ببرم.......از راه دور می بوسمت


مرسی میتراجون
آره دیگه بزرگ شدم خاله!
منم میبوسمتون

مامان یکتا
12 مرداد 92 1:43
تولدت مبارک ملینای عزیزم....
راستش من منتظر بودم تولد براش بگیریم.یه آهنگ اختصاصی هم براش داشتم.... ولی با شب قدر مقارن شد دیگه...حالا انشالله سالهای بعد...


ممنون عزیزم
چی بود آهنگ خاصت؟!
آره.... انشالا
مادر (رادین و راستین)
13 مرداد 92 12:14
سلام
تبریک می گم ...... انشالله همیشه سلامت باشید.
روزهای شلوغی داره ...... درکت می کنم.........
من جات بودم پوشک ملینا جون رو می ذاشتم بعد از 28 ماهگیش
اینطوری هر دوتون کمتر اذیت می شین.


مرسی عزیزم
انشالا واسه کیانا دیگه به حرف اطرافیان نمیکنم و دیرتر ازپوشک میگیرمش ولی ملینا رو دیگه نمیشه متوقف کنیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 مرداد 92 8:15
خاله جون با تاخیر تولدت مبارک. اینجور که مامان میگه خیلی بزرگ شدی و کارهای زیادی یاد گرفتی قربونت عزیزم
مامان تربچه
18 مرداد 92 13:05
سلاااااااااااااااام عیدتون مباررررررررررررررررررررررررک
مامان یکتا
19 مرداد 92 1:53
همون آهنگ ملینای قشنگم تولدت مبارک..گفته بودم تو کامپیوتر حمیده شنیده بودم.... حالا اگه خودت نداریش من ریختم رو فلش برای ملینای قشنگم
مریم مامان پرنیا
15 مهر 92 2:25
دو سالگی ملینا جونم مبارک....ایشالله همیشه سالم باشی خاله جون......بوووووووووووووووووووووووووووووووووس.فدای قد و بالات عزیزم....


ممنون مریم جون
خدادخترتو واست صحیح و سالم داشته باشه....