ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

دوسالگیت مبارک کیانای نازم

1393/11/25 7:50
نویسنده : مامان مریم
901 بازدید
اشتراک گذاری

2 سال پیش تو همیچین روزی ودقیقا همین ساعت بود که چشم به دنیا گشودی عزیزم...

و من واسه بار دوم مادر شدم واسه بار دوم سزارین شدم و مثل خیلی از مادرها با تجربه ای بیشتر و تحملی کم و بیش بیشتر با فرزند دومم بعد از یک روز بستری تو بیمارستان وارد خونه شدم...

والان در سن دوسالگی در حال درآوردن دندونای نیشت هستی و بی نهایت بهونه گیرشدی

و از طرفی هم درحال ترکیخندونک ( به قول عمه ت) دیگه دارم از ج.ی.ج.ی اتاقی ترکت میدم

ولی خب اونقدر که بقیه منو ترسونده بودند سخت نبود اما هنوز بعد از ده روز بازم موقع خواب بهت شیر میدم دلم واست میسوزه... هرکی ازت میپرسه دی دی اتاقی چی شده؟!!! میگی : دی دی توش (تُرش)

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

ميترا
28 بهمن 93 8:54
كياناي عزيزم تولدت مبارك انگار همين ديروز بود كه اومديم بيمارستان ديدن مامانت .......چقدر عمرا زود ميگذره ايشالله هميشه شاد و سالم در كنار خانواده ي گلت باشي عزيزم مريم جون خسته نباشي بابت اين همه سال مادري كردن
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جون شما هم همینطور عزیزم
مامان مریم
10 اسفند 93 2:40
سلام سلام کیانا جون خاله تولد دو سالگیت مبارک عزیزم... خدا قوت به مریم جون... از شیر گرفتن کیانا جونم مبارک ...میدونم چند روز اول حس بدی رو داریم انگار یه جدایی بین فرزند و مادر...ولی در کنارش هزار تا مزیت دیگه داره ..ایشالله که همیشه سالم باشین
مامان مریم
پاسخ
سلام ....ممنون مریم جون آره اوایل خیلی دلم میسوخت واسه همین دوهفته طول کشید تا کامل از شیر گرفته شد؛ ولی به قول تو مزیت هاش خیلی بیشتر بود؛هم واسه خودش هم واسه من
مامانه شایلین
2 آذر 94 14:03
مریم جووون لینک شدید