ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

عکسهای تو در آستانه ی یکسالگی

1391/4/25 12:38
نویسنده : مامان مریم
667 بازدید
اشتراک گذاری

 

ملینا در حال لالا کردن عروسکش: (تازه پوشکش رو هم عوض کردهماچ)

بازی با توپ:

سرگرمی برای بچه هایی که نمیذارن مامان بابا غذا بخورن:

نترسید من لولو نیستم............. فقط دارم خودمو لوس میکنم که برم بغل مامانی:

عاشق این نگاهتم:

ملینا قبل از حموم و کوتاه شدن موهای پریشونش:

و اما یه دختر مو پسرونه:

جایزش هم سواری روی دوش بابایی و پیتیکو پیتیکو کردن دور خونه:

و اما شاهکار نهایی مامان(هم عکس، هم پس زمینهچشمک)

دوستت دارم عزیز دلمبغلماچقلبمژههورابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ميترا مامان مهراد
25 تیر 91 9:42
واي چه همه عكس خوشگل

خيلي مباركه ملينا جون ........موهات واقعا عالي شده ............. دستت مامان بابا درد نكنه

چه استخوني مريم جون يا ملينا كوچيكه بزرگ ديده ميشه يا خيلي بزررررررررررگه
ملينا حسابي كيف كرده باهاش



مرسی خاله میترا.... واقعا موهام قشنگ شده!!! فکرمیکنم پسر شدم
نه استخونه واقعا بزرگه، ماهیچه ی گوسفندکه نه بزمیشه بنظرم!
مهراد خوشگلمو ببوس
ميترا
25 تیر 91 12:29
آره واقعا خوشگل شده

خوب موهاش كوتاهه ديگه....حالا حالا بايد صبر كني تا موهاش دخترونه بشه

دخترم کلا موهاش کم پشته باید حالاحالاها صبر کنیم

مامان گیسو جون
25 تیر 91 15:42
سلام مریم گلم چطوری خوبی ؟
خاله قربون این دخمل ناز بره با اون ایستادنش
مروارید هفتم هم مبارک عسلم



سلام مناجون، مرسی خوبم
فدای تو
فریبا
25 تیر 91 21:18
چقده عکس... روحیم عوض شد
نقاشی میکنی مریم جون؟... بابا هنرمند
راستی عاشق این عروسک خوابوندنش شدم


نقاشی میکردم،به تاریخ پیوست!اختیارداری دربرابر شما هیچیم فریباجون
یه بوس گنده واسه رایین جونم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 10:18
شیطون بلا دقت کردی تو همه عکسها شکلک درآوردی.


آفرین به این دقت!
تربچه مامان
2 مرداد 91 11:08
وااااااااااااااااااااااااای الهییییییییییییییییییی
خدا حفظش کنه
دلم براتون تنگیده بود


سلام مامان تربچه... چه عجب اومدی به دنیای مجازی!
ممنون ماهم دلمون واست تنگیده
زهره مامان نیایش
14 مرداد 91 11:15
واااااااااااااااااای چه عکس های نازی خیلی ماه شدی یک ساله شدنت مبارک عزیزم