ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

عکس2

1392/9/18 22:24
نویسنده : مامان مریم
741 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق این نشستنتم کیانا:

جدیدا خیلی بااین وسایل بازیت سرگرم میشی و خلاقیتت هم خیلی خوبه:

یه روز اومدم خونه و بااین صحنه مواجه شدم، که خاله زهرا(پرستارت)گفت اینو ملینادرست کرده گفته خبالش(خراب)نکنی که مامانم بیاد ببینه چون میخواست بخوابوندت...

وتازگیا خودت تعیین میکنی چه لباسی بپوشی، که گاهی اوقات اینجوری میشه:!!!

وقتی سی دی های مورد علاقه تو میذاری(خاله ستاره، قاصدک و...) هردوتون اینجوری میشین:

که کم کم میاین عقب:

بازی های دو خواهری:

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ميترا
20 آذر 92 10:00
با اين همه عكس سورپرايز شدم چقدر خوشحال شدم اين دوتا وروجك رو ديدم ...دلم حسابي براشون تنگ شده بود وايييييييييييييييييييي لباس بنفشت چقدر خوشگله ملينا جون ........... يه لحظه دلم خواست مينا بزرگ بود براش مي خريدم مي بوسمتون جيگراااااااااااااا
مامان مریم
پاسخ
فدای تو انشالا دخمل قشنگ توهم بزرگ میشه عزیزم لباسای خوشگلتر تنش میکنی
مامان گیسو جون
20 آذر 92 12:14
عزیزممممم ماشاا... چقدر خواستنی شدن و چقدر خوب اینهمه با هم خوبن و همبازی هم کاش منم می تونسنم یه هم بازی برای گیسو داشته باشم ببوسشون مخصوصاً ملینای قشنگم رو با اون خلاقیت هاش بوسسسسسسسسس
مامان مریم
پاسخ
عزیزممممممممممم این که کاری نداره(همبازی واسه گیسورو گفتم)
مامان گیسو جون
24 آذر 92 10:59
کاش می شددددددددددددد باباش می گه نه
مامان مریم
پاسخ
آخی عزیزم
فریبا
25 آذر 92 0:37
باریکلا به این خلاقیتت عزیزم
مامان مریم
پاسخ
فدای تو
مریم مامان پرنیا
25 آذر 92 17:01
وااااااااااااای چه همه عکس اوشکل اوشکل ...کلی ذوق زده شدم....دیگه کم کم برای هم حسابی همبازی شدن ....یه جورایی دیگه مزاحم کارتون نیستن و واسه خودشون سرگرمن...چقده دلم می خواست از نزدیک میدیدمشون....هزار ماشالله.............راستی ملینا هم مثل پرنیا عاشق شلوار پوشیدنه البته توسط خودش....چقدم تلاش .......
مامان مریم
پاسخ
عزیزم کجای کاری، درروزی شاید اگر5 دقیقه ای اینجوری باهم خوب باشن و سرگرم..... بیشتر مواقع ملینا ناخواسته اذیتش میکنه که نمیشه تنهاشون گذاشت... اماخب امیدمون به فرداهاست منم دلم واستون تنگ شده، اینجااومدین حتما یه سر بیاین خونه ی ما،خوشحال میشیم