ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

آخرین ماه میزبانی.......

1390/4/12 11:39
نویسنده : مامان مریم
915 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنم خوش صدای من

سلام عروسک رویاهای من

سلام عشق شیرین من............زیبا

آهههههههههههه، بالاخره این ماه 8 که اینقدر همه ازش به سختی یاد میکنند طی شد.

آخه شنیدم که مامانا بهم میگن اگه نی نی تو ماه 7 متولد بشه سالمه و نیاز به دستگاه هم شاید نداشته باشه اما نی نی تو ماه 8، نباید عجله کنه و بپره بیاد بیرون، آخه نفس فسقلیش میگیره و واسش خطرناکه.........

میدونم که جات خیلی تنگه عزیز دلم، چون تکونای شیرین و هیجان انگیزت دیگه کمتر اما پر زورتر شده دخترممممممممممniniweblog.com

 

باید این مامان بی فکرتو ببخشی که اصلن استراحت نداره تا تو بتونی هر روز بزرگتر و تپل مپلی تر بشی

آخه تو اداره بدجور درگیرم و نمیتونم مرخصی بگیرمComputer

 وقتی هم میام خونه باید به تو برسم دیگه، غذابخورم، میوه بخورم..........

ناراحت نشی ولی اگه راستشو بخوای تقصیر خودته گلم..... میدونی چرا!!!!!؟؟؟

واست میگم.......... آخه الان که ماه آخر بارداریمه، اوج کارای اداری مم هست. یعنی دقیقن پایان سال مالی و تهیه صورت حسابا و............ اونم تو یه دستگاه دولتی و با مسئولیتی که من دارم.

وقتی شما پا به عرصه زندگی میذارین کارهای ما هم رو روال میفته و یه نفر دیگه کارامو انجام میده (البته ناگفته نمونه که باید ماهی یکبار واسه حساب کتابای ماهانه بیام) ولی خب تا بهمن واسفند که آخر سال باشه کاری به اون صورت نیست

و دقیقن با شروع کارهای آخر سال من مرخصیم تموم میشه و باید برم سرکار، چه بسا که حتی یه روز هم نتونم مرخصی بگیرم.

حالا متوجه شدی چقدر برنامه ریزیت درست بوده و خوب موقعی مهمون زندگیه مامان بابات شدی ( البته خوب موقعی از نظر مدیرمون)niniweblog.com

 

خب ازین حرفاکه بگذریم جونم واست بگه که طبق آخرین سونوگرافی بعمل اومده در تاریخ 30/3 وزن ماهت 2 کیلو و 300 گرم بود و سنت هم 34 هفته و 3 روز.

امیدوارم تو این یه ماه حسابی بخوری و بزرگ بشی تا بتونیم ببلت کنیم مامانی..........

روز جمعه یه مقدار از کارای خونه رو انجام دادم و یه مقدارشم گذاشتم واسه هفته های بعد.

مثل خرید گوشت و مواد غذایی و تمیز کاری خونه و...........

اما هنوز ساک وسایلتو نچیدم واسه بردن به بیمارستان. و نمیدونمم که چی بذارم توش!

باید برم از دکی جون بپرسم، یا از خود بیمارستان......... وای اسم بیمارستان که میاد بدنم یخ میشه.

کاش یه بیمارستان خصوصی میداشتیم اونجوری خیالم راحت  بود واسه زایمان طبیعی.... ولی حالا خیلی مرددم..........ز

یعنی چی میشه، هر شب با کابوس های وحشتناک از خواب میپرم.

niniweblog.com

 

خدایا کمکم کن این مرحله رو به خوبی طی کنم.

به لطف این ماههای مبارک و عزیز به همه ی مامانایی که منتظر ورود فرشته هاشون هستن یاری کن که به راحتی این پروسه مهم زندگیشون رو پشت سر بذارن و با شادی اولین بوسه ی بهشتی رو از روی ماه نی نی هاشون بخورن.niniweblog.com

 

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

منا مامان فینگیلی
12 تیر 90 12:55
سلام مریم جان
واست دعا میکنم که این ماه آخر را هم به سلامتی به پایان برسونی و تا یکماه دیگه اینجا پر شه از عکسهای ناز و تپلی ترنم
خانمی ما را از دعای خیر خودت موقع زایمان محروم نکنی ها از حالا میگم که اولین نفری باشم که ازت بخوام من را فراموش نکنی
راستی جنس فینگیلیث من رو شد اگه گفتی چیه؟

سلام مناجون
ممنون خانومم
حتمن دعامیکنم واست.....
وای چه خوب، الان میام وبت ببینم چیه، حدس میزنم دخمل باشه.

منا مامان فینگیلی
12 تیر 90 12:56
راستی مریمی
اسم اون کتابی که جملات قشنگ را از توش در آوردی را میشه بدونم؟

بله حتمن، "مادر ودختر" نوشته ملیساهریسون و هری.اچ هریسون- ترجمه الهام آرام نیا

مامان فاطمه‌شهرزاد
12 تیر 90 13:05
سلام ماماني عزيزم
نگران نباش كه نگراني روي ني‌ني خوشگلت اثر مي‌زاره توي اين روزها و ماههاي عزيز شاد باش تا به سلامتي ني‌ني خوشگلت پا به عرصه دنيا بگذارد. دعاگويت هستم دعاگويم باش. مي‌بوسمت

سلام دوست خوبم
چشم مامان عزیز، نگرانی رو کنارمیذارم و واسه همه دعامیکنم تاخداهم دعامو زودترمستجاب کنه.

میترا
12 تیر 90 13:14
سلام مریم جون

از اصطلاح بوسه بهشتی خیلی خوشم اومد و تموم تنم لرزید
من اولین بوسه رو از صورت فرشته کوچولوی بهشتی خدا خوردم درست همون موقع که به دنیا اومد....ایشالله تو هم فرشتت رو می بوسی عزیزم

در مورد زایمان نترس کار خداست .......... ایشالله تو خوش زا هستی و زایمان راحتی خواهی داشت گلم

توی ساکت یه دست لباس و کلاه و پوشک و دستمال مرطوب و قنداق فرنگی برای حمل راحتش (وگرنه هوا که گرمه)، از این پارچه های وال که اگه تو بیمارستان احیانا مگس بود روی صورتش بکشی .....برای خودت هم فلاکس آب جوش و نبات(البته اطرافیان هم می تونن بعد از زایمانت برات بیارن ) و ن.و.ار و یه دل گنده برای شنیدن حرفای اطرافیان ........همین دیگه باز چیزی به خاطر آوردم میام برات میگم

سلام میتراجووووووووووووون
ایشالا همینطور باشه که تومیگی..... باورکن هرشب خواب زایمان میبینم!!!!!
آخ اون دل گنده روخوب اومدی....... حالا تواین موقعیت دل گنده سیری چند!!!!!!!!
میسی خالهههههههههه

سارا
12 تیر 90 19:46
سلام عزیزم خوبی؟خوشی چه خبرا؟چیکار می کنی ؟ایشالله هرجا که هستی شادو سلامت باشی آرزومند آرزوهای قشنگ زندگیت ترنم زیبا ایشالله همین روزا میای دیگه نه عزیزم؟ بووووس
(بنیامین-باران-دانیال-امیرحسین)
مامان و بابای نی نی ها:
سارا و مهدی

سلام ساراجونی
ممنون عزیییییییییییییزم
ایشالا تاچندهفته دیگه منم مامان میشم.
امیدوارم به آرزوهای قشنگت هرچه زودتر برسی نازنین

مامان شاهده
12 تیر 90 21:59
سلام مامان مریم خوبی عزیزم؟ انشالله که به سلامتی فارق شی و نی نی ناناست سلامت دنیا بیاد...خیلی التماس دعا خانومی

سلام عزیزم
مرصی ازلطفت..... شما هم همینطور
چشم ولی ماخودمون محتاج دعاییم

مامان تربچه
12 تیر 90 22:17
سلام مریم جون
انشاالله به سلامتی زایمان میکنی
اصلا استرس نداشته باش و به چیزهای خوب فکر کن


سلام کیاناجون
باشه حتمن عزیزم..... ممنون

منا مامان فینگیلی
13 تیر 90 13:15
مریمی من تو نت سرچ کردم فقط کتاب مادر و پسر را دیدم!

نمیدونم والا!!!!!!!!!!
من این دوتا کتابو باهمدیگه سال پیش از انتشارات امام تو مشهد خریدم.اونموقع نمیدونستم که قراره نی نی داشته باشم و اونم دخمل باشه، خریدم واسه بعدنااااااااااااا که شد الان که به دردم بخوره(:


مامان تربچه
13 تیر 90 19:29
سه نور آمد به عالم پر ز احساس
معطر هر سه از عطر گل یاس
سه نور تابناک آسمانی
حسین بن علی ، سجاد و عباس


دوست گلم، عیدت مبارک
التماس دعا



ممنونم
عیدتوهم مبارک عزیزم

ناهید
14 تیر 90 17:59
مریم جون سلام
واست دعا میکنم این چند وقتی که مونده رو به سلامتی تموم کنی. احساسی که داری رو کاملا درک میکنم آخه خودم 6 ماه پیش 2قلوهام بدنیا اومدن دوتاشونم دخترن.الان که دارم برات می نویسم هیلا خوابه هانا هم توی بغلمه.انشا ا... ترنم جون به سلامتی دنیا می یاد.و اینو بدون که مادر شدن زیباترین تجربه ی زندگیه.مواظبه خودت باش.

سلام ناهید جون
ممنون که واسم دعامیکنی.خدا واست حفظشون کنه.
خیلی دوست دارم وبلاگ دخترای نازنینتو ببینم ولی وبتو هرکارمیکنم بازنمیکنه.
آدرسشو لطفا واسم تو یه کامنت تایپ کن.
مرصی عزیزم

فرشته
15 تیر 90 9:20
سلام خانمي
نگران نباش اين ماه اخر را هم انشالله به سلامتي پشت سر ميگذاري و ني ني خوشگلت بدنيا مياد و خودت اولين كسي هستي كه بغلش ميكني و حسش ميكني منتظر ديدن عكسهاي ني ني هستيم


سلام
ممنونم، خودمم بی صبرانه منتظر اون لحظه ام.
مرصی از دلگرمیت عزیزم
نسترن
15 تیر 90 15:36
سلام مریم بانو.خوبی؟
خیلی برات دعا میکنم که همه چی خوب و خوش پیش بره و این ماه آخرم به سلامتی پشت سر بذاری.واقعا دلم میخواد فرزند نازتو توی آغوش بگیری و از لحظه لحظه مادر شدنت لذت ببری...
دوستت دارم عزیزم

سلام نسترن جونم
مرصی خالهههههههههههه امیدوارم تو هم هرچه زودتر به آرزوهای شیرین و قشنگت برسی.


مامان فرشته
16 تیر 90 16:24
سلاممممممم عزیز دلم خوبی ؟
ان شاا... این چند هفته باقیمونده هم به سلامتی تموم می شه و گلت رو بغل می کنی من یه لیست دارم برات می گذارم امیدوارم کمکت کنه

سلام سما جونم. مرسی
برای تو هم امیدوارم بخوبی بگذره.
آره حتمن کمکم میکنه عزیزم

مامان فرشته
16 تیر 90 16:25
ساك مادر
1- چند عدد شورت يكبار مصرف
2- سوتين سايز بزرگ (شيردهي)
3-نوار بهداشتي سايز بزرگ يا پوشك
4-دمپائي
5-حوله
6-مسواك و خمير دندان
7-قطره شير افزا
8-آبنبات ترش و شيرين و نعنايي
9-كرم دست
10- شناسنامه +كارت ملي + دفترچه بيمه + برگه پديرش بيمارستان + تمام سونوگرافي‌ها و آزمايشهاي قبلي ( همگي در يك پوشه )
11- ليوان - پيش دستي - كارد -(يكبار مصرف -براي موقعي كه ملاقات‌كننده داريد و بايد شيريني يا چاي تعارف كنيد )
12 - فلاسك چاي + چاي كيسه ايي + قند
13- كيف لوازم آرايش – آينه - برس
14- يك دست لباس براي برگشت به خانه
15- چند تا كيسه فريزر و كيسه بزرگتر ( به نظر مي‌آيد هميشه لازم باشد! )

ساك ني‌ني
پوشك كامل- حوله - دو دست لباس ( زيردكمه‌ايي - شلوار - بلوز - كلاه ) دستمال مرطوب - شيشه شير كوچك – يك دست لباس سرهمي براي وقتي كه به خانه مي‌آيد – پتوي كوچك – كرير، قنداق فرنگي يا ساك حمل نوزاد


ساك پدر
1- دوربين فيلم برداري + شارژر + فيلم + باطري اضافه شارژ شده
2- دوربين عكاسي + شارژر + باطزي اضافه شارژشده + فيلم عكاسي در صورتي كه دوربين آنالوگ داريد
3- شارژر موبايل (اگر از گوشي‌هاي مختلف استفاده مي‌كنيد، شارژر هر دو نوع)
4- كيف پول + كارت بانك براي پرداخت هزينه ها
5- چند عدد آبنبات
6- كارت تلفن (حتي اگر تلفن همراه داريد بهتر است پيش‌بيني مشكلات مخابراتي را كرده باشيد!)
7- هديه‌ي احتمالي (!) براي مادر و نو


خیلییییییییییییییییی ممنون عزیزم
همه چی تمامی تو مادرییییییییییییییی
مراقب گیسوی نازنینمون باش قربونت برم

منا مامان فینگیلی
18 تیر 90 10:15
سلام مریمی
خوبی عزیزم اضاع و احالاتت اینروزا چطوره؟
میشه زود به زودتر بنویسی آخه روزهای آخر خیلی حساسن و من نگرانت میشم و دست دارم زود به زودی با خبر بشم

سلام منا جون
آخي............ مرصي عزيزم من خوبم.
باشه حتمن دراولين فرصت مينويسم چه بسا كه آخرين پست اين دوران هم باشه.
ولي من به همه ي شما دوستاي عزيز سرميزنم و كامنت ميذارم.

مامان ماهان
20 تیر 90 0:26
الهی به سلامتی دنیا بیاد


ممنونم عزيزم
مامان فرشته
20 تیر 90 13:24
سلام مریم جونم خوبی ؟
چه می کنی با این هوای گرم نامرد
مواظب خوشگل ما باش
بوسسسسسسسس

سلام مامان گیسو طلایی
من زیاد گرمایی نیستم واسه همین خیلی سختم نیست ولی بازم از قبلنا بیشتر داغم، مخصوصن بااین شهر کویری ما.
توهم مواظب گلمون باش عزیییییییییییزم

خاطره
20 تیر 90 19:14
سلام مریم جونم
انشالله نی نی سالم و سلامت بدنیا بیاد
برات دعا می کنیم زایمان راحتی داشته باشی
چند راه برای راحت شدن زایمان بهت میگم حتما انجام بده
سوره انشقاق هر روز بخون - سوره مریم هم روزای آخر بخون - و هر روز چند عدد خرما فراموش نشه
مطمئن باش زایمان راحتی خواهی داشت


سلام خاطره جون
ممنون عزیزم.....
آره انشقاق ومریم رو شنیدم که خیلی خوبه.
توفیق پیداکنم میخونم هرروز.
مرصی از دعای خیرت گلم

سارا
21 تیر 90 15:15
سلاام عزیزم خوبی؟وبلاگم خیلی تغییر کرده خوشحال می شم بیای عزیزم


سلام سارای عزیز
باشه حتمن
نسترن
22 تیر 90 12:51
سلام مریم جون.خوبین؟خوشین؟
ایشالا به سلامت زایمان میکنی و نینی نازتون میاد تو بغلتون.خوش بحالتون....واقعا قدر همه لحظه های باهم بودنتون رو بدونین...
من براتون خیلییییییی دعا میکنم تا فرشته آسمونیتون سالم به دنیا بیاد...

سلام نسترن عزیزم
مرسی از دعای خیرت.
ایشالا که شما هم بزودی به آرزوهای خوشتون میرسین و طعم همه ی این لحظات رو میجشی
منا مامان فینگیلی
25 تیر 90 9:08
سلام مریمی خوبی مامانی
یه آمار از خودت و موقعیت جغرافیایی نی نی بده ببینم کجایی و چکاره ایی این چند روز تعطیلی که گذشت!

سلام دوست عزیزم
چجور آماری میخوای؟!؟
موقعیت جغرافیایی من ودخترم، شهرستان بیرجندهستش.
خودمم کارمند بخش امورمالی دانشگاه بیرجندم.

منا مامان فینگیلی
27 تیر 90 9:35
نه مریم جون جوابت اشتباه بود باید میگفتی خودم بیرجندم دخترم هم تو شیکم مامانیشه! خوب خدارو شکر که حال هردوتون خوبه