ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

هفته سی و یکم

1390/3/8 12:44
نویسنده : مامان مریم
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلمniniweblog.com

الهی فدای تو بشم من

مامانی دیشب رفت پیش خانم دکترش. تا رفتم رو وزنه باز دکتر با نگرانی نیگام کرد و گفت: خیلی وزنت زیاد شده خانمی، خیلی حتمن نی نی تو دوس داری که اینقد به خودت میرسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد هم باز واسم آزمایش نوشت. تو همین چند روز آینده باید برم.

الان هفت ماه از وقتی تو، تو وجودم لونه کردی میگذره و من 15 کیلو وزن اضافه کردم. هرکی منو تو این هفت ماه ندیده میگه چقدر این کوچولو زشت و بد ترکیبت کرده خیلی خپل شدی............

من به این حرفا اهمیتی نمیدم بالاخره مادر هرجور شرایطی رو برای مادر شدن باید بپذیره.

من تنها دغدغه ام اینه که تو سالم باشی و تا آخرین لحظه بتونم خوب ازت محافظت کنم تا با سلامتی پا به این دنیا بذاری .

چاقی و بدترکیبی رو بعدن یه کاریش میکنم، فقط ضرری واسه تو نداشته باشه........... عزیییییییییزم

صبح که میشه میدونی چی سرحالم میکنه و از کسالت یه شب خسته کننده درم میاره( آخه تو دیگه خیلی بزرگ شدی و نمیتونم مثل قبلن راحت بخوابم )؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

یه لگد محکم و جانانه از جانب جوجه طلایی من که داره تو نرمش می کنه و میگه مامان پاشو صبحانتو بخور من گرسنمهniniweblog.com

آخ که چقدر انتظار کشندست................

دوست دارم الان پیشم بودی و میبوسیدمت............ نازت میکردم............

از شمردن روزا و نگاه کردن به تقویم خسته شدمniniweblog.com

البته میدونم که با اومدنت لذت وجودتو در درونم از دست میدم اما آخه اینجوری نمیتونم عشقمو بهت نشون بدم.

                                             niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میترا
9 خرداد 90 18:23
حس می کنم که چطور از لگداش لذت می بری

خیلی وروجکه ............قربون دخمل خوشگلم برم(این تیکه رو داشتی......حالا دخترت صدتا صاحاب پیدا می کنه)


إواااا مادرجان خودتو کنترل کن قرررررررربونت برم
(به کس کسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم........) فک کردی
میترا
11 خرداد 90 9:56
ببینننننننننننننننننن

جو نگیردت

منظورم دخملمون بود..حالا باید خودتو آماده کنی که همش بگن دخترمووووووووووووووننننننن



خب واسه همون گفتم به هرکسی نمیدمش.هرکسی حق نداره بگه دخترمووووووووووننننننن
حالا ببین چقدر پسرت عزیزه که اجازه میدم بگی دخملم