ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

تمنای وصال

1390/3/25 9:15
نویسنده : مامان مریم
550 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم

گرچه که خاطرات دنیای تو درون من خیلی شیرین و توصیف نشدنیه اما نمیخوام زیاد وبلاگتو با این چیزا شلوغ پلوغ کنم.

من و بابایی بدجور منتظر ورود ارزشمندت به زندگیمون هستیم.

الان که به هشت ماه پیش فکر میکنم.......... روزای اولی که از تولد تو ( البته تو دنیای تنگ و تاریک وجود من) با خبر شدیم............ چقدر هراس و دلهره داشتیم...

اینکه میتونیم خوب ازت مراقبت کنیم؟؟؟؟؟؟

اینکه بعد از شش ماهگیت که مرخصی زایمانم تموم میشه کجا بذاریمت؟؟؟؟؟؟

و یه فکربچه گانه ای که بعد از تولدت دیگه به هیچ تفریح و سفری نخواهیم رسید.........

دیگه زندگیمون خلاصه میشه در نگهداری و مراقبت از تو ........ و شاید عشمون به همدیگه کمرنگ بشه.......

وایییییییییییییی دختر نازنینم........... اگه بدونی چقدر از افکارم پشیمونم.I'm Sorry

چون اولن عشقمون از قبل کم که نشده هیچ خیییییییییییلی خییییییییییییلی بیشتر هم شده.niniweblog.com

 

احساس میکنم روز به روز دارم بزرگتر میشم، پخته تر میشم.

از همه مهمتر احساس نزدیکی بیشتری به خدا دارم..........

خلاصه اینکه حال و هوای زندگیمون با اومدن تو، کلی عوض شده و رنگ دیگه ای به خودش گرفته.

از خدای مهربون میخوام که در همه مراحل زندگیت حافظ و نگهدارت باشه.

راستیییییییییییی بالاخره قضیه خونه هم روشن شد و تونستیم یه خونه بخریم و   ا.ن.ش.ا.ل.ا.ه  بعد از عید فطر که تو اون موقع یک ماهه میشی باید اسباب کشی کنیم....

                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله میترا
25 خرداد 90 9:56
سلام بر مریم جون و دخمل خوشگلش

خونه نو خیلی خیلی مبارکه عزیزم
ایشالله به سلامتی و دل خوش سالهای سال در اون زندگی کنید
با نی نی یک ماهه اسباب کشی خیلی سخته ..کاش زودتر برید

سلام میترا جونی
ممنون
دیگه کاریش نمیشه کرد....زودترخالی نمیشه.
ممنون که به فکرمی........ آقااااامهراد رو ببوسش عزیزم

دایی یداله
3 تیر 90 21:46
زنها وقتی مادر میشن یه تجربه‌ی جدید از عشق رو احساس می کنن. عشق به موجودی که از جنس خودشونه... عشق به موجودی که توی وجود خودشه...
واقعاً عشق نابیه... قدرش بدان و با تموم وجود ازش استفاده کن.


سلااااااااااام دایی جوووووووووون
آره داداشی، من هنوز که بطورکامل به عشقم نرسیدم ولی کم کم دارم حسش میکنم که چقدر به قول تو نابه.....
امیدوارم همه زنها ازین احساس برخورداربشن......
ممنون که اومدی..... وبلاگ دخملمو چراغونی کردی یدیییییییییی