ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

ترنم بهاری

1390/3/7 14:19
نویسنده : مامان مریم
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهونه قشنگ من برای زندگیتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

دیروز واسم یه روز عالی بود. البته میدونم به تو هم خوش گذشت، حالا شاید خسته شدی و روت نمیشد بهم بگی.........

من و بابایی واسه اسمت خیلی جستجو کردیم، تقریبا همه سایتهای نام گذاری رو گشتیم و میخواستیم که اول اسمت با "م" شروع بشه چون هم اول اسم من هم بابایی و هم اول فامیلت "م" هست.

شاید این یه جور خودخواهیه اما ما هردو پامون رو تو یه کفش کرده بودیم و درم نمی آوردیم.niniweblog.com

یه روز ملینا صدات کردیم(البته یه روز که نه چند ماه، چون من این اسم رو از قبلن خیلی دوست داشتم)

بعدش "مهتاب" شدی.................... "مارال" هم چند صباحی مهمونت بود، و...................

دیروز که با بابایی رفتیم فنود(روستای باباحاجی)، هوا خیییییییییییییییییلی قشنگ بود و باباییت کلی خودشو خفه کرد ازبس که رفت بیرون قدم زد و بو کشید و منم هی صدا میکرد که بیا از هوای بارونی و فضای سرسبز استفاده کن تا دخترمون هم سرحال بشه

اینقده دردر رفتیم با بابایی و مامان بزرگ و باباحاجی........... جاهایی که تاحالا نرفته بودیم و من چون مجبور بودم آروم راه برم فرصت خوبی شد که در مورد تو و آیندت با بابایی حرفها بزنیم..............

و اونجا بود که تصمیم گرفتیم اسم عشق دیروز و امروز و آیندمون رو بذاریم " ترنم "

(البته زیاد جدی نگیر از این مامان بابای تو بعیده که باز فردا نظرشون عوض نشه)niniweblog.com

         تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بانو
9 خرداد 90 15:34
سلام مریم جون خوبی عزیزم

خیلی خوشحالم که اومدی پیشه ما

وبلاگمون رو چراغونی کردین

عسله خاله چطوره وای بوس به روی ماهش خب به سلامتی اسمش شد ترنم خیلی زیباست منم ترانه رو خیلی دوست دارم
ایشالا که منو تو دوستای خوبی واسه هم بشیم و نی نی هامون هم دوستای خوب یواسه هم بشن الهی نازی وای فکر شو بکن چه حالی میده ها عزیزم من لینکت بکنم با چه نامی گلم دوست داری به چه عنوانی لینکت کنم ؟منتظرتم

سلام بانو خانوم
چه جالب اسم دخترتو میخوای ترانه بذاری؟!!!
باهر اسمی که خودت دوس داری لینک کن عزیزجان(ترنم بهاری هم بذاری خوبه)
مرصی که اومدی


میترا
9 خرداد 90 18:26
ترننننننننننمممممممممممممم

خیلی قشنگه

تصمیمتونو بگیرید دیگه باباااااااا

ما هم شدیم الاف شما بالاخره.......مونو چی صدا بزنیم ای بابااااااااااااااااااااا





سلام عزیییییییییییزم
داستان ما هم شده عین اون پدر پسره با الاغش!!!!!!
اما این یکی دیگه قطعیه ((ترنم))
ممنون که به وبلاگ دخترم اومدی. مهرادجوووووووووووووون و بخولش ا طلف من
میترا
11 خرداد 90 9:59
این حرفا چیه عزیزم.........خوب همه پدر و مادرها سعی می کنن برای بچشون بهترین اسم رو انتخاب کنن

جدی میگی قطعیه

مبارکه ترنم عزیزم

اسمت خیلی خیلی خوشگله مثل خودت ایشالله



ایشالله
راستی دلم واسه گل پسرت(نههههههههه گل پسرموننننننن) تنگید باباجان.........
بوسسسسسسسسسسسسسسه

بانو
16 خرداد 90 14:17
سسسسسسسسسسسسلام

مممممممممممممممریممممممممممم

جونم و دخمله نازش که میشه عسله خاله

مواظبه خودت و نی نی باش و منم امیدورام که هم خودت و هم نی نی سالم باشین و دوران خوبی داشته باشی و به سلامتی زایمان کنی گلم
چه خبرا واسه نی نی خرید کردی ؟ تموم شده ؟ راستی شما تهرانی ؟

سلام بانووووووووو خانوم
نه من تهران نیستم.
واسه نی نی هنوز خریداش کامل نشده.
خیلی دست دست میکنم که چون اسباب کشی خواهیم داشت وسایل بزرگ رو بگیرم یانه!!!؟؟؟
ممنون عزیییییزم که به فکر دخملمی
با آرزوی سلامتی واسه مامان گل ونی نیش