ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

تقدیر الهی

1390/2/30 20:31
نویسنده : مامان مریم
591 بازدید
اشتراک گذاری

هفت ماه از زندگی مشترکمون گذشته بود که تصمیم گرفتیم یه مسافرت دونفری با بابایی بریم.

بخاطر مشغله کاری شوهری این تازه میشد ماه عسلمون. که البته آخرین مسافرت دونفری مونم بود.

یه ماه بعدش فهمیدم تو دلم یه خبرائیه.......

رفتم دکتر و آزمایش دادم و.............بله درست حدس زده بودم، این تو بودی که به این راحتی خودتو تو دلم جادادی.niniweblog.com

وقتی جواب مثبت رو تو آزمایشگاه شنیدم یه لحظه ترس تمام وجودمو گرفت اینکه واسه مادر شدنم خیلی زوده، من هنوز کاملا به مسائل خونه داریم مسلط نشدم شاید نتونم از پس مسئولیت خطیر مادری بربیام............niniweblog.com

اما بعد یه مدتی به حرفای اون روزم خندیدم و گفتم من چرا ناشکری کردم و این تقدیر الهی رو کوچیک شمردم،

و به خاطر اینکه میتونم منم امانتدار یکی از بزرگترین امانتهای الهی باشم خدا رو شکر کردم و از فکرایی که تو ذهنم گذشته بود به درگاهش استغفار کردم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)