ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

مادر

1391/2/24 7:48
نویسنده : مامان مریم
588 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد حضرت فاطمه(س) یعنی روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر بود.

من هم از امسال تا وقتی که خدا یاری کنه و در توانم باشه سعی خواهم کرد که مادر خوبی واست باشم و لیاقت این نام مبارک رو داشته باشم.

از وقتی که تو پا به عرصه ی زندگی مون گذاشتی من خودم رو فراموش کردم، احساس سرما و گرمای من با وجود تو سنجیده میشه و گرسنگی و تشنگیم با دیدن روی ماهت از یاد میره...

تا به حال به نظر خودم کوتاهی در حقت نکردم فقط بزرگترین ظلمی که بهت میکنم اینکه 6-7 ساعت در روز رو کنارت نیستم و اون هم درست سال اول زندگیت که نیاز بیشتری به وجودم داری...

شاید اگه خواست خدا این میشد و ما دیرتر تو رو میداشتیم شاید این مشکل حل میشدو من میتونستم چندسال مرخصی بدون حقوق بگیرم اما حیف... و اما هیچ وقت در مصلحت خدا نباید تردید کرد ما که همیشه میگیم و خواهیم گفت: راضییم به رضای حق....

کلام آخر: با تاخیر روز مادر رو به همه ی دوستای گل، مامان خودم و مامانای عزیز ایرانمون تبریک میگم.

خدا سایه ی هیچ مادری رو از سر فرزنداش کم نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریبا
24 اردیبهشت 91 17:23
سلام عزیزم.. امیدوارم همیشه سایه ی مهر مادرت روی سرت و سایه ی مهر تو روی سر ملینای باشه

سلام
ممنون گلم...
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 4:03
سلام دوست گلم
روزت مبارک بهترین مامان دنیااااااااااا


سلام عزیزم
وای خدااااااااااااا ممنون از لطفت
مامان نیایش
26 اردیبهشت 91 9:57
سلام عزیزم ممنون از حضورت و تبریکت روزت مبارک با تاخیر


خواهش میکنم
مرسی
ميترا
1 خرداد 91 8:18
سلام مريم جونم

روزت مبارك عزيزم....مطمئن هستم كه مادر خوبي هستي عزيز دلم



سلام عزیزم
ممنون شما لطف داری خانومی

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 خرداد 91 13:51
من هم با تاخیر روزتون رو بهتون تبریک میگم. خوش باشید
مامان نیایش
5 خرداد 91 23:08