ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

دوازدهمین ماه زندگی

1391/4/7 16:25
نویسنده : مامان مریم
683 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز دختر گلم یازده ماهش کامل شد و دیگه از این به بعد همسفره ی مامان و باباش میشه.... هفته ی پیش دوتا دندون دیگه هم درآوردی و اینا شدند 5و6مین مرواردیدت.

 

این روزا همش میخوای که راه بری، همیشه میای و پاهای منو میگیری و صداتو بلند میکنی که من راه برم تا توهم بتونی بامن راه بری. اینقدر تلو تلو میخوری که دلم میسوزه و دستتو میگیرم و کمکت میکنم.

 

از روز جمعه هم چند قدمی برمیداری و میپری بغل مامانی.... فدای اون گامهای لرزونت بشه مامان

 

وقتی میبینم که داری راه میری و خوشحالی میکنی تمام سختیهای این یک سال از نظرم محو میشه و با خودم میگم چه زود گذشت....

 

ملینا کوچولوی من همه ی این پیشرفت ها رو بهت تبریک میگم و ازخدا میخوام همیشه ی همیشه مراقبت باشه ذره ذره بزرگ شدن یه فرشته رو مشاهده کردم و حالا واسه خودش می ایسته، راه میره و دست میزنه که نشون بده از پیشرفت جدیدش چقدر خوشحاله.     خدایا شکرت

اینجا هم که طبق معمول کفشای مامانی رو پات کردی، البته قبلا عادت داشتی تو دستت میکردی و راه میرفتی که الان باز گیر میدی که کفش پات کنم و رات ببرم

 

خودمم دمپایی دارم دیگه دمپایی های مامانی رو نمیپوشم

دَکی مامانی:

اَدووووووووووووو  بفرماییییییییییییییییییییییییییییییید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ميترا
7 تیر 91 18:10
عكس با عينكش خيلي باحالهههههههه خيليييييييييي

قربونت برم كه تنهايي ايستادي عزيزم

اينطوري نديده بودمت ...اولين قدمهات مبارك ملينا جون ..ايشالله هميشه قدمهات استوار و محكم در راه راست باشه ........الهي آمين



مرسی خاله خیلی لطف داری
انشاالله
فریبا
7 تیر 91 18:36
ای فدای اون عینک گوگولیت!!! قدم برداشتنت مبارک عسل خوشمزه...


ممنون عزیزم، رایین رو ببوس ازطرفم خاله جون
ني ني شكلك
7 تیر 91 19:06
راي شما ثبت شد ممنونم از نگاه زيبايتان
زهره مامان نیایش
9 تیر 91 16:30
سلام عزیزم خوبی مامانی گل ان شا الله که خوب و خوش باشی و سلامت عکس های دخملی خیلی با مزه بود خدا همیشه حافظش باشه
قربون اون راه رفتنت دیگه باید رو پاهای خودت واستی عزیزم کم کم



سلام زهره جون ممنون خوبیم
آره دیگه دخترم داره تمام تلاششو میکنه
مامان نیایش
9 تیر 91 16:31
راستی عزیزم اگه تونستی رای بدی نیایش هم شرکت کرده تو مسابقهhttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com/cat102.php ممنون
مامان يگانه
10 تیر 91 0:44
سلام 11مين ماه تولد گل دخترتون مبارك ممنونم از اينكه به يگانه راي دادين لطف كردين
مامان نیایش
13 تیر 91 13:42
عزیزم ممنونم به ما سر میزنی همیشه و ممنونم از نظر لطفت خانمی سلامت و شاد باشید همیشه دختر گلت رو هم ببوس
خصوصی

خواهش میکنم این چه حرفیه.نیایش جون اینقدر خواستنیه که همیشه منتظر پست جدیدتم که بیام و از شیرین زبونی های دختر نازمون یاد بگیرم(بوس)

مامان نیایش
14 تیر 91 11:07
سحر از باغ،شمیم نفسی می آید همره قافله ی عشق کسی می اید ریسه بندان شده عالم به مبارک بادش مژده ای دوست که فریاد رسی می آید عيد نيمه شعبان بر شما كه لحظه هاي انتظار را با دعا براي ظهورش مي آراييد ، خجسته باد التماس دعا
مامان گیسو جون
15 تیر 91 0:37
سلامممممممم مریم گلم چطوری خوبی ؟
ای جونممممممم فداش بشم من با اون عینک زدنش ببوسش


ممنون عزیزم
خدانکنه .مرسی ازلطفت