ملینا ملینا ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
کیاناکیانا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات یک +1 عشق شیرین

بهشتیان

1390/3/2 10:39
نویسنده : مامان مریم
712 بازدید
اشتراک گذاری

این جمله هیچ وقت از یادم نمیره که میگفتن: تا مادر نشی احساس یک مادر به فرزندش رو درک نمیکنی.

آسودگی از محن ندارد

مادر آسایش جان و تن ندارد

مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش

ورنه غم خویشتن ندارد................

آرزو میکنم که همه مامانا در پناه پروردگار ودر کنار خانواده ی عزیزشون خوشبخت و پایدار باشند.niniweblog.com

آرزو میکنم که هر مامانی که چشم براه فرزندشه با سلامتی و خوشی فرزند دلبندشو کنار خودش ببینه.niniweblog.com

آرزو میکنم هر مامانی که در انتظار داشتن فرزند روز و شب دعا میکنه از این هدیه ارزشمند بی نصیب نمونه و طعم شیرین عشق مادری رو بچشه ( گفتم مامان چون میدونم خدای بزرگ و مهربون این توفیق رو به همه ما میده، چه زود چه دیر)niniweblog.com

و آرزو میکنم که همه ی زن و شوهرها کنار هم تا آخر عمر به شادی و خوشبختی زندگی کنن.niniweblog.com

آخر هم برای نفس خودم.......... عشق خودم............. جیگر خودم............ آرزو میکنم که تو زندگیش موفق باشه و هر جا که پا میذاره با خودش خیر و برکت به همراه بیاره

و....................... خودم که بتونم مادر خوبی باشم.niniweblog.com

niniweblog.com

عشق یعنی مادر                صبر یعنی یک زن                    زن یعنی زندگی

نور یعنی دختر                   مهر یعنی خواهر                              هر چه هستی

عشق یا صبر        نور یا مهر            روزت مبارکniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
4 خرداد 90 13:02
سلام عزیزم ممنون که به نیایش سر زدی خوشحال شدم
ان شاءالله کوچولوی نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد
همه پست هات رو خوندم خوش اومدی به نی نی وبلاگ ایشالا که بتونی تا همیشه برا نازگلت بنویسی
هر سوالی هم داشتی در خدمتم
لینکت کردم
راستی روز مادر بر شما مامان گل هم مبارک





سلام
مرصی از محبتت. منم لینکت میکنم.
شيرين
7 خرداد 90 12:21
سلام عزيزم...ممنون كه به وبلاگم سر زدي ...

ني ني شما هم دختره؟؟؟





سلامممممممم
قابلی نداشت این حرفاچیه!!!
آره نی نی منم دختره . ایشالا مثل دخترت خوشگل و دوست داشتنی بشه
نیایش جونو ببوسش